Translate

lørdag 8. mars 2014

Skulle mest tru det var RONCHAMPS på ny

Det vart tur til Palma etter kvart. Eg hadde ein stopp etter gammelt på Iper Co-op. Dei har ein slag snack bar der med rettar av sjømat. Fekk grilla blekksprut der ein gong. Den var bare fantastisk god. Ris pilaf med gamberetti (reker) frista ein svolten kooperatørson. Eg kunne spart meg bryet med å stoppe der, for den retten kjem eg nok aldri til å bestille fleire gonger. 
Dei har forresten så fine blomster i svære potter utanfor senteret. Slike har aldri sett andre stader enn her på Iper Co-op og på blomsterbutikkar heime.

Med bilen vel parkert utanfor blokka der Palma og Ubaldo har leilighet i øverste etasje, måtte eg bare ein tur tilbake for å sjå på bygningen som vert bygd like ved. 


Eit fantastisk byggverk som det skal bli gildt å sjå nærare på når det er ferdig. Bygget har stått stille i lang tid, men ganske i det siste kom det transport frå Napoli med alle delene som skal halda taket oppe. Akkurat den delen av arbeidet tok visst ikkje meir enn eit par veker. Alt det andre har det visst tatt årevis å få gjort.  






Det vert dyrt seier Palma. Ho er ikkje mellom dei som set så veldig stor pris på kyrkja og det den står for.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar