Translate

søndag 9. mars 2014

Bur det ein bitte bitte liten kremmar i meg?

Det er tidleg sundag morgon. Hadde eg bare hugsa å leggja desse i kjøleskapet skulle det blitt ferskpressa appelsinjuice til frukost.

Får nøye meg med kjøpevare nå i første omgang. Å drive handel har aldri vore mi sterke side. Eg er ganske  god til å kjøpe, men selje?  Nei, der er det nok stor mulighet til å utvikle eventuelle skjulte talent. Eg er i gang skjønar du. Her på tomta er det oliven. Nok i gode år til mykje meir olje enn det me sjølv kan bruke.  Kaktusfiken er her og. Guido meinte me kunne selje og bli rike.  


 

Mimosatreet vårt bugnar av gul pryd. Ingen kunst å lage fine bukettar, minst like fine som dei dei sel på gatehjørnene oppe i San Vito. Kumqat har me og nok av akkurat nå. 4 ulike vareslag, er det nok til å starte butikk? Treng vel ikkje vera meir avansert enn slik eg har høyrt nokon prøver å selje egg ikkje så langt frå Ceglie. Eit gammalt bord som toler å bli stole har me og.  Ein plastboks til å ha pengar i er det vel og råd med. Kva skulle feile? Det er lov å leike med tanken tenkjer eg.

Elles er det mangt og mykje ein skal få oppleve, men dette hadde eg aldri trudd. Eg som ikkje har vore på epleslang heime ein einaste gong; nå har eg vore på mandarinslang hos ein Varhaugsbu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar