Translate

torsdag 13. mars 2014

Nokre trur på vermeldarane, andre ventar og ser

Har ein ikkje anna å snakke om funkar det oftast godt med veret. Eit utømeleg emne.
Sidan ACCUWEATHER ofte melder betre ver  enn IlMeteo som har betre treff, vel eg oftast når eg er i "skrøydemodus" nettopp den første.

Så viser det seg i dag at IlMeteo melder hakket betre, og då trur eg sjølvsagt på det. Det er visst vitskap dette med meteorologi, men for meg som ikkje driv på med det sjølv er det ein stor porsjon tru og.

Merkelig verd me lever i. Her er kjende både her og der. Syns det var stas å å treffe optikaren på kaffibar. Ein espresso til 1 Euro og nokre venlige ord til ein forvilla jærbu. Slik set ein pris på.

Med WWW på plass i heimen blir ein noko mindre forvilla og. Då er det brått mulig å kommunisere med både den eine og den andre. Martin Våland hadde ein kommentar på FB. Eg melde til han og sa det er vel ikkje mange jærbuar han hadde kontakt med på FB som held til i Puglia. Jau, eg kjenner då nokon var svaret. Skulle det vera Livar så har eg lunsja med han i dag, spurde eg tilbake. Jau, Livar var det. 

Men der var andre og. Nokon i Locorotondo, ikkje så langt vekk herifrå. Det viste seg å vera
Her har Gaute og Signe funne staden sin. 
Du kan lesa meir om det på Stavanger Aftenblad
Me feira faktisk påskelunsj saman med mellom anna Signe og Gaute i fjor påske. Huset deire er MEIR enn eit eventyr. 

Der ringde akkurat Guido. Frå i morgon av, blir huset så forskansa at dei som frå no av vil ta seg inn får seg ganske så mykje arbeid. Det skal sveisast på feste for eit par vel vaksne hengelåsar på ståldørene inn til cisternerommet. Me kan jo ikkje demontere vannpumpa kvar gong me reiser herifrå.  Elles er det mest så ein bør setje att eitt eller anna med litt verdi på lett tilgjengelig plass, slik at om dei kjem seg inn så får dei høve til å snappe med seg bittelitt før væpna privatpoliti eller vaktselskap dukkar opp. Det går ganske fort. Slik i innkjøringsfasen laga eg falsk alarm i går då eg skulle låse og kjøre til lunsj. Like under 10 minutt tok det før eg høyrde motorvræl langt borti vegen. Det var helst meir enn Niki Lauda fart når bilen kom til syne. 
(jamfør eit tidlegare blogginnlegg, der nabo Lina la foten tungt på pedalen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar