Translate

lørdag 8. mars 2014

Krasa briller

I Hå kommune var det i si tid ein konto for krasa briller. Tanken var at lærarbriller kunne bli øydelagde  samband med arbeidet, og det fans faktisk ein konto for slikt.
Mine briller vart delvis krasa her om dagen. 

Her var litt mange ting som skulle setjas saman etter bruksrettleiing og denne karen les dårleg med briller på. Uvanen med å bare leggje dei ned akkurat der eg er slit eg med, og når eg så etter ei lita stund treng dei att har Anne Marie gløymt kor eg la dei. I dette tilfellet må eg truleg ta ansvaret sjølv. Reiste meg opp etter ei stund, tok eit steg og kjende eit eller anna merkelig under foten. Verre var det ikkje enn at eg endå kan bruke dei. Eine glasset fekk ein sprekk, rama treng liming, men eg kan bruke dei til alt som er meir enn ein halvmeter borte slik trongen min er når det gjeld briller.

I dag, akkurat eit døger etter synsprøve skal nye Police briller vera klar for henting. På grunn av at eg kjenner Clemente (han som steller oliventrea vår), fekk eg meg eitt nytt glas hos optikaren til erstatning av det som fekk sprekk på dei gamle brillene. Ikkje visste eg at der var eigne briller for politibruk, men sidan det står POLICE på dei, må det vel vera slik det heng saman. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar