Translate

onsdag 25. juni 2014

Me har det nå godt vil eg meine



I dag har det endelig blitt tid til å starte litt på det arbeidet Helge og Knut skulle gjere når dei var her på besøk.  Når det gjeld Helge har vel kanskje alle skjøna at det har vore lite hjel å få frå han Han har derimot fått, først daglege besøk på Ospidale og nå etter å ha kome i hus hit har han fått service i form av matstell og klesvask Det har rett og slett bare vore kjære far for han sidan han kom hit til Puglia for dryge veka sidan. Knut og eg deler på å smørje skiver, hente drikke og lage kaffi. Parkert i eit hjørne i stova sat han like til i ettermiddag. Parkeringsplassen inne er bytta med ein godt tilbakelent stol ute. Ingen skal seie at karen ikkje veit å ta det med ro.

Malingsspann nr 1 vart opna no i dag. Ei nokså seig kvit smørje syns eg det var, men med rull og forlengarskaft skal det ikkje bli så ille å flytte stoffet frå spannet og opp på veggen. Det er huset som får slik handsaming. Forno a legna, gamledoen og murane skal få kalk. Her er slikt å gjera, kan ikkje bare sitje i ro i ein stol heller. I alle fall ikkje eg som ikkje pådreg meg stump vald via fotball.

Me har det nå godt vil eg meine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar