Translate

lørdag 28. juni 2014

Alt dæ dai kånene klare!



Sidan mi kjære Anne Marie endå held stand på kontoret, får eg bare gjere så godt eg kan. Lufta er stiv av forventing til kva eg skal gjera. Ho seier ikkje noko, men det er heller ikkje nødvendig. Ho klarer det utan ord.

Opp i otta for å arbeide medan temperaturen endå er lageleg for å gjera noko. I går ettermiddag, etter avlevering av Helge på flyplassen i Bari, sette eg i gang med planting av 
tomatplanter, melanzane, zuchini, pepperoni dolce og pepperoni picante. 
Det var slik eg trudde det skal skrivast. 
Pomodori, melanzane, zucchini, pepperoni dolce og pepperoni picante skal etter det gode kjelder melder, vera det heilt rette.

Eg går ikkje godt for rettskvinga her, så du får ta plantenamna som dei står.


Skjønnheten måtte ut av parkeringshuset. Nå er jorda såpass godt oppfresa at når her bare er turt, så går det fort og lett.
  
Framfor terrassen, i kanten av kjøkkenhagen sette eg ned greiner av pelagonia som hadde blitt kasta til sides i haustferien. Det var god groing på kvistane og i jorda kom dei. Slik ser rusket ut pr i dag.

Tomatplanter på rette rader. Åkerene ser fin ut, og skulle det bli lite med grøde, får me bare nyte synet i løpet av sommaren.




Melanzane på storleik med ein golfball på ei av plantene. Her er mykje blomar, så her har eg trua. Det skal bli noko å hausta til gryter og salatar.


Stakkars desse små, dei har endå ikkje kome i jorda. Dei er ikkje gløymde. Vatn får dei og vern mot det sterkaste sollyset midt på dagen. Sal då sin plass etterkvart dei og.



Bassengfantane blir eg stadig påminna om. Av alle ting drog dei med seg ein sandfilter med ein litt avansert ventil på toppen. Med vår sand inni vog den ein del kilo. Kan absolutt ikkje brukast til anna en reinsing av vatn i eit Intex basseng. Trudde det skulle vere ei sma sak å få tak i ny, men den gang ei. I Ceglie fekk dei heim ei pumpe med sandfilter, men det kravde utskifting av alle ventilar og slanger. I Casamassima ved Bari der eg kjøpte bassenget går det helst tregt. Dei jobbar med saka, men om eg skal tru på det veit eg ikkje.

Bassenget har vore i bruk i 2 veker denne sommaren. Eg tømde ut 1/4 av vatnet i går kveld og fyller på med nytt friskt vatn. Sidan me har meir enn nok godt vatn både til innvortes og utvortes bruk tenkjer eg å gjera slik omtrent annakvar veke inntil nytt sandfilter er på plass, eller at bassenget er tømt i august før eg reiser heimover att.
I fjor var her lite blomar på pelargoniaen. Hardhendt rydding og mykje naturleg vatning i vår har gjort sitt. Det var rusket herifrå som spirte der det låg på dungen.

Får eg tak i fyldige planter, helst hengeplanter, skal dei få plass i desse. På veggen utfor kjøkken vil det sikkert bli fint.

Som de skjønar: Driftige koner klarer ganske mykje. Endå til om dei lyt fjernstyre.

1 kommentar:

  1. tomatplanter, melanzane, zuchini, pepperoni dolce og pepperoni picante. Skal på italiensk være;
    Pomodori, melanzane, zucchini, pepperoni dolce og pepperoni picante. Så du har i grunnen klart det rett så godt.

    SvarSlett