Translate

torsdag 24. juli 2014

Bari multiplisert med 2


Så stor kopp har eg vel aldri før fått kaffi frå. Etter frakt av gjester frå Villa Felizia til Karol Wojtyla Lufthavn Bari, hadde eg trong for noko som kunne halde svevnen unna. Eit par espresso, litt kald drikke og  is gjer underverk. Eg må forresten trene på å få i meg is samstundes med at eg tek gellfie (forkorting av gelleh +  selfie) I styret med å balansere både isen og mobilen var det isen som måtte gje tapt. Den gjekk i bakken. Kanskje det seksfota uhyret tok ein tur ned og slikka opp restane.


Det er lenger og lenger mellom urcampingbilen, VW camper.  På turen nedover gjennom Danmark, Tyskland, Austerrike  heilt hit til hælen av Italia har eg ikkje sett ein einaste før nå på søndag som var. Det var ein familie på fire som var på tur. To små og to store. Me var fem i same bil, men den var utan fast høgt tak, hadde bare hevetak frå SCA.



Det var søndagsturen. Litt tomt i huset vart det jo etter fleire veker med meir enn oss to, Anne Marie og eg. 

Men så vart det tur til Bari igjen, andre dag på rad for meg.
Når ein lagar mat på gass, driv kjøleskapet på gass og varmar vatn til dusjing og oppvask på gass, då er det litt om å gjera at det fungerer som det skal. Gassregulatoren i bubilen har vore litt lei. Den var truleg ikkje skifta sidan bilen var ny i 2006, og då var det sikkert på høg tid med eit skifte nå i vår. 


Me har vore litt plaga med brent lukt når varmvatnet har vore i gang. Tenkte det var støv som vart forbrent og at det var lenge mellom kvar gong utstyret vart brukt. 
Med mange gjester i hus, vart det til at me overnatta i bilen. Sidan kvart soverom inne har sitt eige bad, kunne me ikkje vera verre. Me måtte ha gang på badet i bilen, også varmtvatnet til dusjing.
Det enda med "auspuff" som dei sa på TRUMA. 


Næraste sertifiserte TRUMA service ligg i Bari. Dei hadde plass og tid for ein norsk italienar.


Det er helst litt moro når servicefolka ser gassflaskene, ikkje minst hurtigkoplinga, og ristar på hovudet medan dei smiler litt oppgitt. Etter feilsøk på TRUMA C6000 utan å finne feil, går dei vidare. Telefonkontakt med fabrikken i Tyskland der eg  på tysk, så godt eg kan forklarar kva det går i, deretter på italiensk frå fabrikken til servicefolka kva dei skal gjera vidare. Gassregulator vart kopla frå og målt. Det viste seg at påtrykket med 30 mbar ikkje stemmer. Den gjev 48 mbar i trykk ut, og det er jo meir enn 50% over det det skal vera. Det forklarer "auspuff" der ytre del av pipa frå omnen regelrett vart blese av og låg halvannan meter frå bilen. Kanskje det og forklarar den høge varmen og brendalukta når me i vår har prøvd  å varme vatn med TRUMAen.

Eig ein noko, må ein rekna med at ein kan få bry med både det eine og det andre. På veg heimatt frå Bari, gav luftkjølinga tapt. Ville ikkje meir. Har hatt sporadisk feil før og, men nå var det heilt stopp. Godt med AutoPro i San Michele som tok inn bilen på ein dags varsel og fiksa ny kjøling på 2 -3 timar. 50 Euro omgjort til 425 Nkr er vel ikkje meir enn ein ville måtta betalt for å spørje ein verkstad heime pr. telefon. 
Får bare håpe alt er på plass då når det gjeld Giottilinen. Det er jo den eg skal bruke på returen og sidan det er oppoverbakke heile vegen heimover er det best at alt fungerer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar