Translate

mandag 20. juli 2015

Kamera på sommarferie

Nei no har eg jobba trufast tidleg og seint frå 28. april og heilt nå til 20. juli. De anar ikkje kor trøytt eg er og kor krevjande dette har vore. Spesielt siste vekene, når dei som meiner dei eig huset her har dukka opp, har det krevd ekstra mykje. Eg har gjort så godt eg kan, men når dei valsar rundt her ganske så lettkledde utan tanke på kva jobb eg er sett til å utføre, då blir det mykje å passe på.  Godt eg ikkje har gløymt meg av og teke bilete inn i soverommet i staden for ut av vindauget.  Er redd det kunne blitt i meste laget for nokon og kvar. Eg har ikkje eingong tenkt tanken på det som ein rampestrek. 

Nå blir det fri nokre veker før neste jobbøkt tek til. Han har snakka noko om at han vil starte turen til meir tempererte strok 24. august. Om eg då skal sjå etter ugras som veks, eller sommarplanter som turkar bort, får eg høyre med arbeidsgjevar om. Arbeidslaus blir eg nok ikkje der frå vinduskarmen i soverommet på Villa Felizia. 


Lurer forresten på korleis det blir å liggje her i ei nattbordskuffe? Eg som er vane med så mykje action kjem vel til å keie meg, men fint selskap har eg. Skattepapir, skjøte på Villa Felizia, kvitteringar på opptil mange motoriserte handlar, fint skal det vera som dei seier.
Nana, me sjåast mot slutten av august.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar