Translate

lørdag 4. juli 2015

Brett ut og bøy helt tilbake

"Brett ut og bøy helt tilbake". Før skrukorken kom på melkekartongane var det instruksjonen på kartongen. Nokon tenkte visst på anna enn melkekartongar, men det trur eg ikkje eg vil gå nærmare inn på her. Samme hur, vil du inn ein stad kan det vere ok å bruke framgangsmåten nettopp "Brett ut og bøy helt tilbake".
Etter å ha skaffa meg  hovudrolla som naiv nordmann på tur til olivenlunden vår, gjekk det rett over i ny hovudrolle: Nå som " relativaa "FURTO IN ABITAZIONE RURALE". Siste års innsats med installering av alarm direktekopla til Vigilanza VigilNova i tillegg til grundig sikring av huset med gitter for alle vindauge og dører gjer det koselige huset til nærast ei armert festning. Manglar sjølvskot, men ikkjevaldeleg som eg prøver å vera , så passar det ikkje inn med slikt som smell og i verste fall påfører skade.
I portstolpen finn ein strauminntaket der ENEL måler kor mange kilowatt me tek i bruk. Skapet er låst, men når eg kom hit seint på kveld 1. juli stod det oppe. Det må finnast eitt eller anna triks for å opne slike skap utan å øydelegge eller lage merke. Tenkte ikkje så mykje meir på det. Låste opp porten; "tutto bene" kunne eg konkludere. Ingen mus i hus kunne eg konstatere. Innstengt ja, men med vindauge som kan opnas, var det eit svært forbigåande problem. 

Etter ei betre natt enn nettene i Giottilinen på veg sørover gjennom Europa, var det klar for innsats. Me får gjester om ei veke og då skal her skina.  Med fleire store tre i tunet blir det ganske mykje lauv som må sopast, eller rettare sagt blåsast bort.
Med ikkje mindre enn tre låspunkt ser denne døra trygg ut. Påsveisa tunger for hengelås gjere det umogelig å opne her utan rett og slett å ta døra ut saman med karmen.
Denne døra er nyare, men nok enklare  kome inn gjennom. Begge desse dørene er sikra med magnetkontakt, slik at om nokon opnar dei vil VigillNova bli alarmert. 

Lauvblåsaren har blese avgarde. Kor har eg ingen aning om. Høgtrykksspylaren har truleg teke same vegen, likeeins grastrimmaren, motorsaga, ei handsag, ei bensinkanne, totaksolja til lauvblåsaren og ein kabeltrommel med 20 meter skøyteledning. Dørene var som sagt urørt så lang eg kunne sjå. 

 
Ein gammal appelsinkasse med delvis utslitne sko må vere grunnen til at alt innomhus har fått fred denne gongen. Betre det enn besøk inne. Elles er det tydeleg at mus går etter damelukt, med andre ord tydar det på at dei er kvalitetsmedvitne. 
Mine første tåsandalar ever har overlevd museåtaket utan merke i det heile.

Anne Marie sine har blitt krafsa og rivne i til det heilt ubrukelege. Ein treng ikkje forske på det eingong. For mus er damer meir attraktive enn menn.
Der mine motorisert leiketøy med unntak av jordfresaren skulle stått, der var det tomt. 

Eg visste snautt at eg var gift med ei krimdronning og har ein son med tydeleg det same genet. 
Sjå opp, og der har me funne løysinga. Bortimot Bibelsk. Bare der var det ein som vart firt NED gjennom hol i taket. Den eller dei som har vore på ferde her, dei har heist noko OPP gjennom holet i bølgepappen som dei laga ved å "brette heilt ut og bøye tilbake". 
Litt hard har det gått for seg. Denne sprekka i taktekkinga har eg ikkje sett før.
 Platene er skrudde fast med pakningar for å halde tett.
Den delen av taket som er "bretta heilt ut og bøyd tilbake" er bare lagt nedpå utan at nokon har teke seg bryet med å feste platene att. 
Eit jamt støvlag oppå dagtanken for vatn har tydeleg spor av at nokon har vore der.
Idyllen er IKKJE broten. 

Meggi, vår venn frå Taverna di Pascalone assisterte då eg måtte oppsøke Carabinieri for å melde tapet. Triveleg kar han bak skrivebordet. Same mann eg traff sist eg var der. Nå var maskinpistolen på bordet vekke, men krusifikset på veggen var der framleis.
Du kjem vel att i 2016 og, sa caribinierien. Då er det vel heile huset som er borte. Eg svara at eg såg på det heile som ein del av sommarunderhaldninga ved å vere i Puglia. 
Dei tok eit heilt bad ein plass, fortalde han. Do, bidet, vask, badekar. Endåtil røyrane tok dei med seg.

I dag ringde eg Intasure som forsikrar huset. Dei tek kontakt att på mandag pr telefon sjølv om eg sa at her ikkje var dekning. Kanskje dei ringer på Skype, for det sa eg at eg gjorde. 

Utstyr for omtrent 9250,- må skaffast på plass att. Merkelig at dei 90 kronene frå Q8 stasjonen nord for Bari klarte å frustrere meg meir enn dei 9250 kronene som forsvann nå. Eg tur det må ha med det å gjera at blikka mannen og dama på bensinstasjonen sende den naive  frå nord var mykje meir trøttande enn tapet av ein snau hundrelapp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar