Translate

mandag 11. mars 2013

Kva trur du på?

Eg har gjort eit val. Eg veit kva eg set mi lit til. På trass av eventuell tvil, landar eg på AccuWeather.
Og kvifor akkurat dei lurer du kanskje på? Grunnen er heilt enkelt den at der får ein dei gode meldingane. Det er dei som lagar forventning om stunder i sol og varme. Så om enn IlMeteo har betre treff, så vel eg altså likevel dei som gjev gode vibrasjonar. Dei som melder mest i pakt med mine draumar om veret.
Vil du sjølv inn og sjekke kan du gjere det her:
Veret framover i Latiano  according to AccuWeather
 Veret framover i Latiano  according to IlMeteo     
                                                                   

2 kommentarer:

  1. For vår del tenker vi tilbake på de gode dagene og glemmer de med dårlig vær.
    Når vi tenker framover sammenligner vi med det vi husker (de gode dagene) og tror sterkt at dagene som kommer er kopier av de dagene vi husker.

    SvarSlett
  2. Kjekt å få fylgje med

    Anna S

    SvarSlett