Translate

onsdag 5. juni 2019

Kul gul Italiaskyss

Skal ein til Italia er det vel ingen skyss som eignar seg betre enn den ein kan få i ein Cinquecento. Ikkje kva 500 som helst, nei kul gul må den vara. Rett nok ein ny ein, men likefullt ein 500. Og rett nok, ikkje langs autobahn og autostrada, bare ein første etappe frå Vigrestad til Sola. Det er Knut, eldsteson som har falle for freistinga å skaffe seg litt smågodt, gult og kult.

Roomsteren stod klar i Via Roma 82, Latiano kl 23:45 saman med Salata mista og grillpølser og grilla kjøt. Nok til både nattmat ved ankomst og frukost dagen etter. Det er Meggie som slik viser sin omtanke og omsorg.
Skyene bar bod om ein god første dag i Puglia. Sol frå nesten skyfri himmel heile dagen. Mellom 22 og 25 grader er jo og ganske ok.
Ser ut som tjuvpakket har mista interessen for våre eignelutar. Syklane stod i allefall ute heile tida sidan påske utan at nokon har stukke av med dei.
Tema kul gul i kvit utgåve.
 I dag er det visst kvitt som gjeld.
 Men søte er dei nå alle saman.
Her trur eg jammen der er ein som har fått for mykje Møllers tran.
                
Dagen vart avslutta på Taverna di Pascalone. Å læra italienske gloser går helst seint for min del, men klarer eg å knytte ordet til noko konkret går det lettare. Piede di porco til dømes er det same som brekkjern eller direkte oversat, foten til grisen.  Far og son som var ein stad nordante hadde opphald hos Meggie medan kone/mor var i Bari på sjukehus for å justere elektronisk stimulering av hjernen pga Parkinson. Faren var lege og kjende Meggie frå mange år tilbake, sikkert 40sa han. Guten var eit einaste stort SMIL og frå nå av skal eg hugse SORRISO. Dagen vart avslutta på Taverna di Pascalone. Vart ingen biff av det i går kveld. Kyllinglår og steikte poteter på huset, meir som privat gjest.
Kronologien er vel ikkje så nøye. Då eg for heim var det mørkt, så godt då at eg fekk tatt dette i det eg var på veg til. Latiano er ingen vakker by, det ville vere ei stor lygn om ein det sa.  Med ved gravplassen og rundkjøringa der blir solnedgangen  ganske så flott, spesielt når lyset blir filtrert av palmene inni rundkjøringa.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar