Translate

mandag 17. juni 2019

Vannvittig dyr kaffi?

Fins det noko betre enn friske grøne druer, som nesten knasar når ein set tennene i dei. Søt italiensk sommar. Velsmakande anten dei har hatt langtransport nordover eller om dei bare er hausta lokalt. Dei første av slaget fekk eg smaka i dag. Herlig aleine og herlig i følgje med kvitost, anten det måtte vera emmentaler, leerdam eller norvegia. 
Kva gjer ein ikkje for å gjere seg livet behagelig. Då me kjøpte huset her følgde det med eit ganske stort  basseng. Ein månad aleine førte til at det forsvann. Når først gale skal vera, har eg kosa meg med tanken på alt bryet dei har hatt når dei skulle frakte avgarde alt vatnet. Seinare har me ikkje våga gå frå det bassenget me kjøpte til erstatning. Litt større, meir vatn men likevel ettermåten lett å demontere og frakte vekk anten det måtte vera med eller utan vatnet. Eit kamera oppe på veggen skal halde auge med eventuell uønska aktivitet ved bassenget når me ikkje er tilstades. Om me skulle observere folk i ferd med å demontere tenkjer eg å ringe VigilNova og be dei bryte av aktiviteten ved bassenget. Det tek si tid når 26000 liter vatn skal ut, så det er ikkje bare å kome her og kome her og tru at vipps så er ein sikra eit basseng utan å betale noko for det.
Me har brukt eine soverommet her til lagerrom for alt me må ha for å drive her og alt me har utan at me nødvendigvis må ha det. Kommune har ikkje vore særlig velviljug når det kjem til påbygg. Me har vel nesten mista trua heilt på at det er oppnåelig. Eit engelsk par eg møtte ein gong på ein restaurant i Francavilla hadde same problemet. Dei hadde løyst det med å skaffe seg ein container for lagring av det dei ikkje hadde plass til i huset.
IFA-group ved Massafra har godt utvalg i heilt nye containerer. Dei hadde også ferdige små boksar med vidauge og dør som eventuelt kunne vore brukt som soverom ved behov. Me kjører nok containerløysinga om me bare klarer å bestemme oss. Her er ganske trongt å kome inn med større bil der me eventuelt vil plassere det nye lagerrommet, men mannen hos IFA-group forsirka om at dei kunne kome til på svært så tronge plasser. Det var i allefall slik eg forstod det. Syns faktisk eg er ganske god til både å gje uttrykk for og forstå praktiske og tekninske omgrep. Det er sosial daglegtale som er heilt umulig.
Så var det kaffien, den må ha vore av dei aller dyraste koppane eg nokon gong har vore borti. Ganske nøyaktig 783 Euro var eg letta for då eg forlet kontoret på kommunehuset i Latiano. Gianfranco Buongiorno rekna ut skatte for inneverande år på ganske kort tid medan eg venta. Normalt skal ein betala i perioden 1. til 15. desember og 1. til 15.juni. Skal me ikkje bare ordne slik at du betalar for heile året på ein gong, så slepp du å passe på å få det gjort i desember. Passa jo veldig godt det, for midtvinters er ikkje tida for opphald her på bruket. Akkurat då er det betre heime.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar