Translate

onsdag 7. november 2012

Planlegging av ver


Sidan det lite hjelper å leggje store planar om kva ver ein skal få, får eg gjere det som er mulig.
Sjekke kva ACCUWEATHER legg opp til.
Ser ikkje ut til bli den heilt store SYDEN temperaturen nå i november, men det var vel ikkje det eg venta  meg heller. Klarer seg lenge med tal som matchar  ein normal sommar her på Jæren. Etter det eg kan sjå, skulle veret halde godt til både fugevedlikehald på tak og eventuell maling av gitter framfor vindauge og dører. Me går for olivengrønt, passar liksom så godt til det som veks på eigedommen. Er eg heldig får eg med meg litt av olivenhaustinga og. Det er jo på denne tida dei tek til med hausting, kanskje eg endåtil får vera litt med. Ferkspressa olivenolje kunne vore fint få med seg heim til jul. Me får sjå korleis det lagar seg


Likt og ulikt er det å få orden på slik i oppstarten av eit eigarskap på ein villa i Latiano.
Papira som syner kven som rette eigarar er håpar eg er klar nå. 
Me ynskjer og automatisering av vannforsyning. Tanken held for 
3 - 4 dagar før den må fyllast opp ved manuelt å starte ei pumpe.  Dette ville me gjerne få ordne på slik at pumpa startar når det er behov. Guido den hjelpsame meklaren skulle sjekk ut kva som skal til for å ordne det.
Huset har fast soveplass til 4 personar i 2 soverom med bad til kvart av romma. Me tenkjer oss å utvide med eitt ekstra soverom, sjølvsagt det og med eige bad til. Kan vel ikkje anna om alle tre romma skal vere like attraktive. Kanskje Guido har på pass litt av det formelle i den saka og. Det må lagast teikning og søkjast til Latiano kommune om byggjeløyve. Godt at tomta er så stor som ho er. Det er nemlig slik at storleiken på tomta avgjer kor store bygningar du kana på den. Det som for oss kanskje verkar noko merkelig er at det er volumet av bygningar ein reknar på, ikkje kor mange kvadratmeter som er bygt på.

1 kommentar:

  1. Vi bruker denne nettsiden for værmelding. http://www.ilmeteo.it/meteo/Latiano
    I vårt område har den vist seg å være den mest pålitelige.

    Guido hadde fått tegninger fra arkitekten, men de ble returnert. Det viser seg at huset i dag er "for lite" i forhold til tomta og du kan bygge på mer enn 20%. Først opp til tillatt volum og deretter pluss 20%.

    SvarSlett