Translate

mandag 23. mars 2015

Krig på brei front

Slik såg eg ut etter at eg hadde oppsøkt frisøren. Tok ikkje mykje på toppen denne gongen. Tok rett og slett ingenting. Stengt var det. Ståljalousien var rulla ned, og etter kort konferanse med Timoteiveien 8 Mariero, fann  eg ut at her var lite vits i å venta. Frisørane i Puglia har stengt på mandagar fekk eg vita. 

Til Ceglie kan ein jo ikkje fara utan i det minste å få eittkvart gjort. Skaff meg bare ein do. så skal eg fort nok få noko gjort. Har funne ein bar,  Bar San Antonio ved Piazza San Antonio.  Barar er gode på det som er flytande, både det som skal inn og det som skal ut. Har faktisk vore der så mange gonger etterkvart at dei burde kjenne meg att. Der må ein  ganske langt innover under hvelva tak for å finne plassen. Men kven vil vel bruke finaste delen av lokalet til do?
 Lys var der ikkje å finne. Eit lite vindauga høgt på veggen gav både lys og luft. 
Å fylle på att straks med cappucino eller espresso fører nok bare til at behovet melder seg endå fortare, men eg syns det er ein grei måte å betale for lån av do. 

Då var det tid for å samle troppene. Eg oppsøkte Ferramentia Gioia. For derifrå væpna til tennene. DDE syng "Her blir det liv". Her kan sangen koma til bli noko heilt anna. Eg må kanskje lade med noko anna enn ost, men me får nå sjå.


Innefeller etter prinsippet surprise surprise. Hard core metal kan du sei. Kjende du noko i nakken, eller gjekk det så fort for seg at du for avgarde til dei evige jaktmarker akkurat i det fella slo att?
Fekk med meg ei felle til å ha ute og. Der er nok problemet først og fremst at eg ingen aning har kva eg skal gjera om ei søt lita mus går i fella. Skulle ei rotte ende inni der, har eg endå mindre aning.
Eg skal ikkje påstå at eg er ein spesiel dyrevenn. Snakk med  broder Oddvar, så har han litt å fortelja. Til mitt forsvar må eg bare sei at det var slett ikkje meininga å kjøre over dei tre  hundane hans på ein gong. Hadde eg hatt vit til å la det liggje, hadde det vel gjerne gått i gløymeboka. Men , men.......... Siste remedien eg fekk med meg, er eg meir i tvil om eg skal nytte meg av. Du kan sei det er konkretisering av uttrykket "Å sitje i klistret". Vil helst unngå å ta det i bruk, og skal ein føre effektiv musekrig bør ein kanskje ikkje bruke alle våpen med ein gong. Godt sikkert å ha noko i bakhand.
Elles gler eg meg til i morgon kveld. Då kjem Anne Marie. Ho har fått i oppgåve å passe på at også Tor kjem fram hit til dette paradis på jord. Her er rett nok både kaldare og våtare enn det ein tenkjer på som paradisiske tilstandar. Her ein morgon var heile bilen dekka av eit lag med is. Det er vel det me heime kallar frost.
Etterkvart som dagane går, rykkjer dei inn både den eine og den andre. Har ein først  hus her så skal det vera PASQUA A PUGLIA

Her er link til den så langt har lengst fartstid som trekkfugl mellom Norge og Puglia. Han har tenkt å handle seg Ferrari når han kjem hit.

2 kommentarer:

  1. Stikk heller innom her http://goo.gl/maps/1EUj2 og kjøp gift som selges i puter (cuscino). Da slipper du at maurene stikker av med godstoffet og du slipper manuell avliving.

    SvarSlett
  2. Søren og, frisøren var ikkje på plass i dag. Men i morgone då kan eg kanskje gjere meg nytte av tipset som du skal ha takk for.

    SvarSlett