Translate

lørdag 28. april 2018

Hjelp til slåtten

Det vart seine kvelden, helst natt før bilen trilla inn på eigedommen  vår på Cda Coltura. Månelyst og slik umiddelbart såg det ut til at alt var i orden. Det er synd å seie det, men utfrå erfaring held eg det aldri usannsynlig at eit eller anna kan ha hendt.
Morgon kom med daggry i aust. Skimtar så vidt konen til trulloen hos Lina naboen vår.  Klokka er ein gong mellom 5 og 6. Soloppgang her er klokka 05:52 i dag 28. april.  Skal ein leika bonde, må ein opp for å få noko gjort. 
Her er meir enn nok gras å ta av. Einaste problemet er at om ein dryg månad visnar det om ein ikkje gjer noko med det. Då representerer det stor brannfare. Ein fyr her i nabolaget sa det kan føre til bot heilt opp til 1000 Euro om ein ikkje sørger for å kutte ned graset innan ein viss dato. 
Dette helikopteret sveiv nokre rundar over her i går. Sjekkar kommunen om parsellane er stelt?  Er ein litt konspiratorisk kunne ein gjerne tenke det. Eg trur heller det var eit elicottero frå  AugustaWestland som har fabrikk ikkje langt frå flyplassen i
Brindisi. Truleg testflyging.



Så var det dette graset då. Burde kanskje fått meg buskap så graset kunne gjort nytte for eg. Først og fremst må eg slå.Hadde eg hatt langorv, ljå, bryne og slipestein kunne eg kanskje nådd over ein del, men 8 mål med gras ville nok ta meir energi enn det eg har. Godt det fins hjelpemiddel som lettar arbeidet. Gruppo Falciante var bestilt på ein verkstad i Mesagne. Då eg var der første dagen hadde ikkje øskja kome. Då eg var innom andre dagen fekk eg beskjed om at øskja var grapsa i transporten, det ville ta ei heil tid før ny klippeaggregat kunne koma. Drog då vidare til Leroy Merlin som har alt innan jarnvare, tre og elektrisk og you name it.  Der på hylla over "meine spielzeug" som Clemente seier, der stod det ei litt sliten øskje som såg ut til å innehalde det eg var på jakt etter. Etter å ha geberda litt med ekspeditøren som sjølvsagt ikkje snakka norsk, kvifor skulle han forresten det. Større grunn til at eg burde snakka litt italiensk, men eg har vel kome til at vesle hjernen min av ein eller annan grunn meir enn slit med å få glosene til å festa seg.

Til kassen bar det, og ein kunne mest tru at grapsinga av øskja og det inni som kunne knusast var bestillingsverk.  "Gruppe av kuttarar" kosta hos Leroy 237 Euro mindre enn på den plassen eg hadde bestilt. Opprinneleg plass vart varsla og bedne om å stoppe ny ordre frå Benassifabrikken lenger nord. Når det gjeld øskja som stod i hylla på Leroy er det mest så eg lurer på om det kan vere eit klippeaggregat eg har tinga der før, men som aldri kom. Kven veit?
I kassa var det fram med medlemskortet hos Leroy. Tente 435 punkt på denne handelen, og det kjem til avtrekk på ein seinare handel.
Lurer du på om eg fekk til å montere og få gang på grasklypparen, så må du venta nokre dagar. Men straks her er nok å melde får du eit lite vink på Facebook.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar