Translate

lørdag 25. november 2017

Som å sykle på solstråler

Utruleg så god kondis ein får etter bare to dagar med litt heftig gåing. På tysdag 19553 skritt, og onsdag 26036 skritt. For å kome litt rundt her i byen leigde eg meg sykkel. Herlig å trø først vestover, så mot nordaust. Tilsaman 3 timar.  Det var akkurat som å sykle nedoverbakke, sjølv om augene sa meg at det gjekk oppover. 

Lurer forresten på kva dei grøne lysa på styret kan vera for noko.
Først lyste 4 grøne lys. Så etter ein del oppoverbakke forsvann det 4. lyset. For ein flyt, omtrent som eg var dobbelt så sterk som det eg er og ikkje minst med ein kondis eg vel aldri har vore i nærheten av å ha.
Sykkelen såg nå ganske så normal ut den om ein ser bort frå reklameskilta. Damesykkel, men ganske stiv i ramma så den tålte alle kiloa mine. 
Eg er ikkje så hyperglad i blått, men til å sykle på gjekk det greitt.
Flott utsikt over havet, med Catania by i bakgrunnen.
Svart er ganske så sterkt tilstades nede ved sjøkanten. Vulkansk.
Tenk deg båt i Middlehavet.
Det kjem for ein dag det meste. Men eg hadde ikkje bruk for heile rundturen for å forstå at det var ein elektrisk sykkel eg hadde havna på. Det var jo på grunn av at den var elektrisk at eg ville ta leige. den dagen eg ikkje lenger vil prøve noko nytt, den dagen må eg ha blitt gammal.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar