Translate

tirsdag 15. november 2016

Nei denne kofferten er for STOR

Fort gjort å fara på tur når ein ikkje eingong forlet stova. Forutsetningane kan endra seg, og det har dei gjort. Endå ein fordel med lågprisselskapa. Får du ikkje sjanse til å reise, er det meir for lommerusk å rekne det du taper.

Sjansen baud seg allikevel.  Ved gaten til Wizz 6 1748 frå Stavanger til 
Gdansk var det like før det vart 180 grader rundt og Jaerlines tilbake til Bryne og NSB til Vigrestad.  I første omgang tenkte eg det var WIZZ som kjørte sære koffertmål. Eg var så "heppen" at eg fekk sjanse til å betale ein liten sum for å få med kofferten til Gdansk. At summen var 1/3 av tur retur billett Stavanger Brindisi burde eg vel ikkje sei. Høyrer mest låtten heilt hit, men er det ikkje nettopp låtten som forlengar livet?
Og får ein først forlenga livet, kan ein kanskje klare seg på denne måten ein gong i framtida?
Og lo de ikkje nok av gebyret frå Stavanger til Gdansk, så kan eg glede dykk med same gebyr frå Gdansk til Bergamo ved Milano. 

Ein av dei best informerte om reisa sin gang seier sjølv han er bekymra. 
"Nei, bekymret er mer korrekt. På Gdansk si nettside går det ingen fly til Bergamo, men på Bergamo si nettside kommer det fly fra Gdansk. Lurer på koss dette kan gå til slutt."

Så får me bare sjå då kven som har rett;  Infotavlene på Lech Walesa Airport  eller ein tidlegare bankmann på Vigrest.

Eg har reist med den vesle blå  kofferten på Ryanair, og tenkte det ville vera same reglar hos WIZZ.  Så kjem eg i tankar om at den gongen eg sist let meg forføre av O'Leary var det ingen som sjekka kor stor kofferten var. Om det vart gjort feil den gongen, ja då står eg oppi det. Då har ein råbillig tur brått blitt ein rimeleg tur. For heimvegen sin del skal eg nok finne ei løysing slik at turen kan gå over i historien som min rimeligaste Pugliatur. Kanskje det går an å etterregistrere ein  litt større koffert enn det eg trudde eg hadde. S
å kan eg ta det viktigaste og mest kostbare med meg i ein liten svipptursekk?
Stål og glas i spenstige linjer. Har ikkje vore rundt på all verda sine flyplasser nettopp, men denne i Gdansk høyrer absolutt med mellom dei vellukka etter mitt vit.

2 kommentarer:

  1. Det ser ut som billigselskapene tar lett på geografiske plasseringer. Fra Milano Linate er det 51 km til Bergamo flyplass (Wiss) . Fra Frankfurt er det 111 km til Hahn. (Ryanair)

    SvarSlett
  2. Der er jo ei mil frå Sola til byen og.

    SvarSlett