Translate

onsdag 6. juli 2016

ACTION?

Stille og fredelig stig sola opp i aust. Ungdommane har fri og held senga. Sjølv trøsjeverket av ein kaffimaskin klarer ikkje vekkje dei. At stovelufta blir avfukta og får jamn temperatur på 25 grader hjelper nok og på sovehjarta.
Bassenget i hagen her var oppe i 30 grader på eit par dagar. Det kom faktisk vatn i det etterkvart, men det var ganske stressande å få det til. (Meir om det i neste bolk) 
Strendene langs med Adriaterhavskysten liknar ganske mykje på strendene på Nærland eller på Brusand. Fin mjuk sand, sanddyner med marehalm begge stader. Litt forskjell i vatnet rett nok. Ein frys seg ikkje akkurat forderva om ein vågar seg uti her. Gildt med ungdommar som har endelaust med energi når dei får kjølt ned kroppane litt.
Ei viss dame som er her på vitjing etterlyste ACTION. Me tok den dryge timen i bil nordover til Fasano der både Zoofari og Fasanolandia lokka. 
Eit lite overblikk før me inntek scena.
Me stod  i kø, men kom aldri så langt at me fekk tur. Det gjekk etterkvart opp for oss at banen var stengt og at me var dei einaste som stod i kø. Eg var no bare glad til, for dette trur eg hadde tatt knekken på ein gammal skrott. For min del ville det nok halde i lange banar med skrekken i augene på dei som kunne tatt turen.
Pariserhjulet derimot. . . . . . . .
Det er bare koselig. Flott utsikt mot havet me bada i eit par dagar tidlegare.

Framleis litt lite ACTION, men trass alt betre enn å sitje med beina på bordet utanfor Villa Felizia.
Saktegåande moro kan ein vel kalle dette.
Men kom an då, her går det unna. Stor dose skrekk og ein liten porsjon fryd. Litt ulik blanding. Ikkje bare eg som var glad då eg kom uskadd ned att. Innvortes gjekk det vel helst heilt ålveltes. Hovudet hang forresten framleis på, i alle fall så langt eg veit.
Dei tre sekstenåringanen fekk ikkje nok med ein tur. Gruppepress?
Zoofari vart det mindre av. 35 grader i lufta utan airconditon og 5 personar klemt saman i ein 24 år gammal blikkboks var ingen god kombinasjon for dei to gamle. Dei ville afrikanske dyra fekk fred frå oss i denne omgangen.
Italia hadde kamp mot Tyskland her om kvelden. Den fekk me med oss på fortau i Latiano der dei hadde rigga projector og stort lerret. Vel, Line Attaullah og Oddvar fekk nå med seg kampen. Hadi tok seg ein  l a a a n g   spasertur. Eg sat nå der samen med ei andre. Då det var 5 minutt att av kampen tok eg til å undrast på kven som hadde raud målvakt. Er eg SÅ treig, eller er eg bare SÅ interesssert i fotball?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar