Danmark
la me bak oss. Det gjekk i 100 nedover. Citti Grossmarkt var ikkje aktuelt for
stopp, ingen handel der nei. Her handla det bare om ein ting, kom deg til
Puglia og det litt svint.
Det
er ikkje bare Ketil Solvig-Olsen som likar å finansiere vegbygging og drift ved
hjelp av bompengar. I Østerrike får me først lov å betale det som vert kalla
vignett, den gjeld for kjøring eit bestemt tal dagar. Men ikkje nok med det,
eit stykke frå toppen av Brennerpasset blir ein kravd pengar for kjøring på
akkurat den vegen over til Italia. Dobbel betaling med andre ord. Ikkje for
det, vegen er flott som bare det både når det gjeld standard på vegdekke og
kurvatur. Natur veit eg frå tidlegare passeringar er i særklasse, men denne
gongen hadde me lite lys over det. For det meste svart asfalt pga
brøytebilar i hopetal. Eit lite stykke kvitt vegdekke, eg trur helst det var
snø. Med kjettingar i bagasjen og ihuga sjåførar gjekk det helst godt.
Det
vart morgon andre dag. Trass kaotisk kaffikø fekk me etterkvart godt stoff i
koppen. Hettemunkar har gitt namn til denne drikka, mest som eit lite måltid
det kan passe å starte med på dag to av etappen Hirtshals Ceglie/Latiano.
Gjennom vårvakre nygrøne landskap i det norditalienske slettelandet er det godt å verte minna på at det er obligatorisk med vnterdekk eller kjettingar ombord.
Ingenting å seie på appetitten her nei.
Men kan det vere nødvendig med to porsjonar på ein gong?
Vel framme nå i eit hus der alt innandørs
var på plass, ikkje eingong ei lite mus har vore på besøk. Har ho, musa altså,
prøvd seg, har ho måtta gi tapt i møte med tusenvis av hindringar.
Ein flott tur i lag sørover gjennom Europa
ligg bak oss. Eg er heilt einig med meg sjølv om at me hadde eit par gode
dagar i lag. Bilen rulla konstant, med unntak av ein time der me gav oss sjølv
høve til å kvile samstundes. Alt av samtaleemne kunne aksepterast, med unntak
av religion og politikk. Slik i ettertid kan eg seie at me var nok innom
eit par andre emner og, men me passa på å kome raskt attende til dei emna me ikkje
skulle snakke om.
Det er mest som eg blir avundsjuk på
Audien. No skal den få bli bufast her i Latiano. Til Norge må Audien om
halvanna år for å få ny Eu-godkjenning, frå folk tilsett i det store tilsynet
for Eu-godkjenning av bilar vart det sagt at ein kunne ikkje lite på
verkstadane nedover i Europa at dei gjorde god nok jobb. Slik kan ein og sjå på
det.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar