Lita lysande lampe kunne lett velta Roomsterturen sør gjennom Europa. Med bil ferdig pakka skulle eg ein snartur opp på stasjonen. Og trur du ikke det lyste i dashbordet. Konstant lys frå lampa som indikerer motorstyringsfeil. Drog ikkje heilt godt heller dei 80 ganske så kvikke hestane som bur under panseret. Drog på litt ekstra på tomgang, og då skjedde det noko. Kvar einaste ein av dei 80 sa eg vil ikkje meir. Ved eit turtall like under 3000 omdreininger pr minutt slo sperra inn. Sjølv med pedalen nesten gjennom golvet var det noko som hindra motoren i å ruse vidare oppover til dei 5 – 6 tusen den er god for under normale forhold. Med ein time igjen før avreise til Risavika måtte me handle raskt. Fekk ikkje tak i verkstad verken på Vigrest eller på Forus. Då vart det bare å flytte over frå Roomster til Yeti. Gule kontrolllamper skal ein ikkje are overså. Kva kunne vel ikkje koma til å skje ein eller annan stad på vegen til Latiano. Passasjer og sjåfør som så inderlig vil koma seg til huset der sør i Pugliaradis, og ikkje mindre enn 80 hestar som samstemt gjekk inn fortelling som rett og slett ikkje orka å vere med vidare på leiken. På ganske så kort tid var omlessinga gjort.
Å kjøre Yeti til Sør-Italia er ikkje noko dårlig byte, men slett ikkje planlagt.
På dette viset kom me oss 1050 kilometer sør om Hirtshals. Det er eit drygt stykke å kjøre. Men etter ein god dusj og akkurat passe hard/mjuk madrass, eit glass godt tysk brygg tok senga over for dei to langvegsfarande karane. Det er brunning og fôring av dei tobeinte. 20 mil kortare kjøring idag, men det er jammen langt nok det og.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar