Translate

onsdag 1. juni 2016

på italiensk territorium?

 
Hadde ikkje hatt noko imot å gå ombord i denne, heimehøyrande i Genova. Ikkje plent for anna enn at eg då truleg hadde vore på italiensk territorium. Når kjempa ligg til kai i Stavanger, blir husa i Gamle Stavanger små, mest som leikehus. Costa Pasifica, systerskip til Costa Concordia som havarerte, ruvar så det er eit syn.
Kva båt av desse to eg helst ville reist til Italia med veit eg ikkje heilt. Kjem an på kva som ville gå fortast?
Kanskje denne hadde toppa begge dei to andre, både den store og den vesle. Georgetown var heimehamn for design som absolutt kan vekkje åtgaum. Utvortes flott som få, innvortes truleg endå flottare. Fiffen gøymer seg bak svarte ruter slik at me som bare er velståande nordmenn og gallrike verdsborgarar, me fekk ikkje så mykje som eit lite glimt av innsida. Hadde ikkje vore heilt feil å reise til Brindisi med denne. Har nå forresten sett liknande båtar der før. Middelhavet er heldigvis ein leikeplass som ikke skil mellom kong Salomo og Jørgen Hattemakar. 
Vil du vita kva Stavanger Aftenblad kan opplyse om denne båten finn du opplysningar HER

Får nøye meg med Superspeed, no med ny avreisedato. 23. juni frå Kristiansand vart brått til 22. juni. Eg oppdaga at dei to skulegutane våre, Attaullah og Hadi får sommarferie ein dag tidlegre enn det eg hadde fått med meg. Og å venta ein dag meir enn heilt naudsynt, det er fullstendig uaktuelt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar