Translate

fredag 9. november 2018

Kva har du i lommane mann?

Når det etterkvart blir ein sport å sjå kor lite ein kan klare seg med undervegs til Puglia, kan dei merkeligaste metodar tas i bruk.. Målet er ikkje plent å bare klare seg med lommerusk på reisa,  men spring ein frå ein gate til ein annan er det jo ganske så greitt at det ein dreg på veg lite. Særleg om ein har lite tid slik eg har denne gongen på Schiphol. 40 minutt går nok greitt om bare flyet frå Sola er i rute. Har gjennomgåande billett, så om eg ikkje kjem vidare etter planen, tek KLM hand om rebooking og overnatting før vidare reise til Roma.
Dette er i røynda bare ein test. Let det seg gjere å blogge via mobilen?
Her er det eg treng: 
Bluetooth tastatur på tur til Puglia
Mus eg har med får ikkje selskap der nede i huset dersom alle åtgjerdene mot firbeinte smågnagarar har virka.
Samsung DEX Pad + mobilen.
Så må ein jo ha ein skjerm til å vise det heile på.
Og INTERNETT.
Au, det blir visst eit lynblink i rekninga. 
Men eg har trua på at det skal la seg gjere å kome rundt problemet på eitt eller anna vis.

Blir kveldane lange kan eg jo med dei alt omtala remediene sjå litt på NRK, TV2 og Netflix. Alt nedlasta før avreise frå Vigrest.


Fascinerande kva dei klarer å pakke inn ein liten mobil. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar