Translate

fredag 6. desember 2019

Hit eit steg og dit eit steg

Det vart visst beste oljehausten så langt medan me har eigd huset på Cda Coltura. 25 liter på oss og 25 liter på Julia & Julio. Godt å få hjelp med både hausting og transport til oljepressa. Etter nabo Lina si utsegn skal det vera olje av veldig god kvalitet. Ikkje har no eg særlig greie på det, men å sjå til ser det bra ut. Måtte skaffe meg eit par glas på 100ml slik at eg kan ta med smaksprøve heim.
Anne Marie er den av oss som har mest interesse for det som veks rundt huset. Appelsintre var ho ikkje klar over at me har, men slik er det. Juleappelsin frå Cda Coltura skal eg få med meg heim sjølv om eg bare har handbagasje.
Det er trea nedover her som har levert oliven til oljepressing.
Siktemålet med denne turen sist i november og starten av desember var å samle lys. Har ein hang til å bli nedtrykt er det god hjelp i dagslys, og det er her meir av på denne tida her i forhold til heime.

19. nov    31435
20. nov    13913
21. nov    34154
22. nov      9144
23. nov      3420
24, nov      1275
25. nov    20484
26. nov      4068
27. nov      4739
28. nov      4220
29. nov      7350
30. nov    15347
 1. des      17108
 2. des      10404
 3. des        7227
 4. des      17163
 5. des      25888
 6. des        2831

Ikkje alle dagane har vore like heftige, men det gjer godt å koma seg ut i lyset, blir ein del skritt av slikt. Siste dagen nå er her regn, men fram til nå har det vore opphald og for det meste sol.
Her har vore problem med laushundar ute på campagnaen. Er ein bare på god nok vakt, kryr det endå av dei. Dei ser ut som dei ligg klar både her og der til å rykke ut når ein forbipasserande fer forbi reviret. Men så er det faktisk slik at både farge og kontur på god avstand kan likne på ei bikkje, mest så eg vert skuffa innimiellom. Ikkje hund denne gongen heller.

Julia & Julio kom innom i dag. Me fekk orden på utveksling av telefonnummer. Dei forklarte litt om nødvendig arbeid i olivenlunden. Eg fekk på min eminente italiensk forklart at mine "due fili" kjem heim til "pasqua". Mitt "nipote" fyller "due anni" 15. april og min onklunge har sin "cresima" i starten av mai. Difor kjem me truleg ikkje nedover att hit før sist i "maggio".

Arbeidet dei skal gjera er betalt arbeid, men ingen problem med å gjera opp for arbeidet i mai. Eg stolar på dykk, sa eg etter å ha funne orda ved hjelp av Google translate. Me stolar på deg og, var svaret på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar